.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جای خالی ناجیان فرهنگی در طرح دریای مازندران

این روزها اکثر جراید استانی و بالاخص صدا و سیمای مرکز طبرستان در خصوص اجرای طرح دریای مازندران با مشارکت دستگاههای اجرایی مختلف می پردازند و مسئولین استانی هم هر کدام برای اینکه دستگاه مطبوع خود را در این طرح مهمتر جلوه دهند به مصاحبه های مختلف بالاخص از نوع رپرتاژی روی آورده اندالبته در انجام این طرح و نظایر آن در استان مازندران جای شک و تردیدی نیست و این مساله قابل تقدیر است.

اما باید به عزیزان مجری این طرح یادآور شد با اوضاعی که هم اکنون در سواحل مازندران با آن روبرو هستیم نقش دستگاههای اجرایی بسیار مهمتر و مسئولانه تر می نماید.در برخی خبرها از بکارگیری بیش از هزار ناجی غریق صحبت به میان آمده و امکاناتی که قرار است مسافرین عزیز از آن بهرهمند شوند .

اما بنده بعنوان یک شهروند مازندرانی از مسئولین استانی سئوالی دارم و آن اینکه در این طرح چند ناجی قرار است از فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی و مازندرانی دفاع نمایند؟چند نفر قرار است با هنجار شکنان مسائل دینی برخورد نمایند؟دو روز قبل در یک محوطه کاملا\" رسمی ساحلی در شهرستان بابلسر بهمراه خانواده جهت استفاده از ساحل دریا رفتیم.اما بخاطر مسائلی که برای انسان بسیار شرم آور است حتی آنرا تعریف نماید ۲ دقیقه نیز ماندن در آنجا را جایز ندانستیم عربده کشی جوانان و شوخی های رکیک در جلوی خانوادها و از حالت عادی خارج بودن و.... براستی ما را چه می شود؟ و چرا ایقدر در اینخصوص اهمال و سستی داریم؟ آقایان مسئول بخدا قسم همه شما در نزد خون شهدا و آرمانهای آنها مسئولید بیاییید تا دیر نشده در اینخصوص کاری بکنیم
علیرضا قلی زاده


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.